Fredag og påskever


Vel heime frå nattevakt.
Vinter i april.
Verda er no så alikavel på skeiva.
Ekkelt rett og slett.
No lever eg no sånn normalt litt for meg sjølv,men har no ikkje vore redd for å handle.
Skremmande denne coronaen.
Durer iveg.
Så om det snør eller ei er liksom ikkje så nøye.

Imens får eg pynte litt til påske.
Jakte på hybelkaniner før eg finn fram påskepynten kanskje.
Ser ut som eit rotehus …
Er litt rotete av meg.
Først skal eg sove litt trur eg..
Ute laver det ned.
Godt eg har fri til mandag❤❤❤
Skal nyte frien og slappe av.
Gjeld å ta vare på dei små gledane mens ein kan.
God helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg