Full oprydding ute

Og det tek naturen seg av.

Rusker i vegger og tak.

No er ikkje desse glass mine v nyaste dato…trekkjer litt syns eg..

Er ikkje komme meg utav pysjen.

 

Tek si tid…

Dette var igårmorgon…korleis det vert idag aner eg ikkje..Mørkt ute..ikkje bekmørkt ,men…

Har ikkje heilt funne julestemninga i år.. Prøver så godt eg kan.

Jula kjem no om ein vil eller ei.Vipps så er den og forbi og vi har eit nytt år.

Kan no vere greit for alle som ikkje er så glad i jula.

Fins mange av dei og..Jula er ikkje alltid forbundet med glede.Mange ulike sjebner

Kanskje på tide å starte dagen snart.

Burde kanskje rydde litt rundt meg.

Ta meg ihop pitte litt.

Ha ein super dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg