Gale Lise dukka opp

Alteregoet mitt.
Ikkje sett henne på lenge,men idag dukka ho opp..
Hadde fått på meg joggeskoa og gått ein 100 meter etter vegen..
Då kom det…
Er ikkje det bedre å gå på bygdeheia..
No får du ta å skjerpe deg..
Og du vil på Risnesnipa?
Er du klar over at det er 777 meter rett opp..
Du starter med sjøen veit du..

Ja…det veit eg..
Så gamla snudde.
Tok på fjellskoa og sette meg i bilen..
Litt langt å gå.

Fekk nesten følelsen av å ha komme til Sydpolen…nokon hadde planta flagget før meg..
Flott natur og temperatur.

Meg eller galelise..ett fett

Vakre farger i naturen
Alden

Nydelig utsikt.

Flittig maur.
Beundringsverdig

Vidsyn.

Rett heim for å steike raspeballer til middag.
Stappmett og fornøgd med innsatsen.
Vel brukte eg nok like lenge som andre bruker til Gaustdtoppen,men er det så nøye…eg kom opp..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg