God morgen

Her sit eg og gjesper og koser meg med kaffikoppen
Ute har skyene atter tatt plass
Godt overstått 17 mai.
Kosa meg på jobb og stoppa på veg heim på grendahuset og kjøpte meg rømmegraut og kaffi.

Utruleg med flotte kaker..
Avslutta med rusletur i godveret.

Skal nok ta rusletur idsg og men redd t-skjorta vert bytta ut med regnklær

Sverige og Finnland har levert søknader til Nato..
Tyrkia seier nei.
Så ser vi kor det ender..
I det heile ganske utrykt i verda

Hos meg er det stille og roleg.
Kun Ingolf som er morgenfugl..

Ha ein super dag

1 kommentar
    1. Ja, i år var det mange som feiret Nasjonaldagen.🇳🇴 Godt at både Sverige og Danmark har søkt om medlemskap nå.🤗
      Kos deg sammen med Ingolf i finværet.☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg