Godt kva ein slepp:-)

Har igrunnen trudd eg måtte kjøpe meg 4 nye vinterdekk.Eller eg har piggdekk.
Tenkte at eg hadde hatt dei så lenge at det sikkert var nødvendig..
Kom på at det var kanskje lurt å innhente litt råd før eg bestillte,så kontakta den sonen som bur nærmast…

Dei ser nesten ubrukte ut,sa han…
Jaja. nok dei er litt slitne eg då ,men alt er relativt og eg slepp den utgifta:-)
Kjenner at det var altså vekas eller månadens gode nyheit.
Har igrunnen nok som det er.Men eg passa på å nevne at det var no litt greit å vite visst det plutseleg vart kaldt.Og håpa på at han tok hintet…Gamlemor vil gjerne ha litt hjelp.
Dyrt med bil,men her er det ikkje nett så mange alternativ.
Einaste er sykkel og hest:-)Og ingenting er liksom noko som er å anbefale …Er redd det hadde enda i forferdelse.-)Ikkje så stø i nokon av delane,

Her er det tv og levande lys på bordet.
Har fri til nattevakt i morra:-)
Alle mot alle på tv Norge.Artig og lærerikt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg