Gratulerer med dagen🥰

17 mai.
Snart jobb
Kom meg på tur igår..Var hærlig og lurer på kvifor eg går så sjelden
Her har Fjellturappen sitt pubkt for kor Vardeheia er.

Her er Ut og vi andre sin normale varde for same plass..
Må sei eg vart ein smule frustrert når eg sto her og ville logge inn på fjellturappen og drr sto eg var 222 meter ifrå..
Fann ut av det,men fekk blodtrykket opp.

Nydelig dag igår og idag er det endå flottare

Blir nok ein fin 17 mai for dei fleste..
Litt synd på dei i nord som har det vel kaldt..
Iår er vi heldige .

7 kommentarer
    1. Flott tur og utsikt hos deg 🙂 Det er godt når man først kommer seg på turen og får nyte øyeblikket.

      Gratulerer med dagen i dag! 17. mai er vi så glad i <3 Og ha en fin dag på jobb 🙂

    2. Flotte turbukser hos deg.☀️🇳🇴
      Håper dagen har vært fin selv om du har vært på jobb i dag.🇳🇴Godt at dere har hatt godvær.☀️Hos oss har det vært litt kjølig og overskuet, men for det meste uten regn.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg