Høge straumprisar og aukande coronatal

Vi regner omtrent vekk her i vest.Iallefall er vegen min borte vekk
Men straumprisane dei er høge fortsatt,rundtom i landet.Kan ikkje skulde på mangel på vatn i bassenga no iallefall

Coronatala stig i verden.
Var vel å forvente når alt åpner opp og mange ikkje er vaksinerte.
Dei som er vaksinerte får jo og corona og smitter videre.

Litt skummelt å reise mykje no syns eg.Iallefall må ein ta sikkerheitsreglar
Men vi kan jo ikkje leve i eit lukka samfunn til evig tid…Bør berre ikkje slutte med litt avstand og handvask..Det siste er jo viktig generellt.
No er vi plutseleg forkjøla alle mann..eg og…
Kanskje vi har slakka formykje på handvaske:-)

Nakken min er fortsatt stiv på høgre sida…Ikkje bedre etter at eg har prøvd sove nok idag.
Rekner med at eg antageleg vert trøtt inatt og.Meir enn igår..
Men snart helg:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg