Kranglete rygg og småsur kjerring

Må innrømme eg er litt lei og sær.men det positive er..Nydelig ver.

Har fått lese tre krimbøker.
Kvifor eg les psykologisk thriller når eg veit eg syns det er ekkelt veit eg ikkje..
Men godt skreven..

Skal snart rusle meg ein tur..
Og ikkje i skogen..
Skog og mark er nok tingen,men søppvåte stiar med innslag av snø gjer ikkje godt for kroppen min ..
Vakkert er det nok..



Her snudde eg..Hadde nok snø i skoa.
Høge støvlar er tingen.
Akkuratt då skulle eg ønska eg hadde det.Men etter ryggen sin smak i etterkant var nok turen meir enn lang nok..

Går nok meir anspent på slept underlag.

Men bedre skodd nestegang.
Ny krimbok funne fram til ein fin dag i sola.
N
Ha ein strålande dag

6 kommentarer
    1. Det er ikke så lett å gå i bløtt og sleipt terreng nei. Så skjønner godt at du vil finne et bedre underlag neste gang.
      Og den boken du skulle begynne å lese, har jeg vurdert å kjøpe selv å lese 🙂 Nå får jeg vente å se hva du sier om den 😉
      God helg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg