Må ein så må ein


Tok fram stryketøyet igår.starta,så må ta resten idag.
Har ikkje noko spesiellt mot strykeklær,men ikkje glad i dei heller.Og eg trur det formeirer seg mens det ligg i korga.
Har ikkje tørketrommel.
Ser det hjelper på..

Sove lenge.Er nok forlite søvn igår.
Ryggen verker og eg sit her trøtt og utkobla..småsur
Hadde planer om både det eine og andre.
Det hopper eg over.
Tek ein..vi får ta det som det kjem dag..
Var mygg ute så greit nok..
Går seg vel til.
Får surre på litt inne når kroppen kjem litt ilodd😎

Eg kjenner eg ikkje er 30 lenger..

Ha ein fin lørdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg