Nedturen


Etter å søkt ly bak varden og ete mandarina mi så tenkte eg kun..
No går eg nedTenk at dette var ein gammal kyrkjeveg.
Må ha vore eit slit å få kister over fjellet..
Og eg syns det er tungt.

Med nordavinden rett imot så var det best å få på meg klær.

Det var etter at eg hadde passert den jakthytta her eg plutseleg fekk eit lyst augenblink..
Sånn aha opplevelse de veit..
Eg hadde gløymt å registrere meg.
Ikkje på app eller i bok.
Du veit når du er sliten og vil heim og oppdager att..det kan du ikkje..
Var berre å snu..føltes som timer…uff
Tungt..men min eigen feil..Alternativet var nok ein fjelltur…så nei


Kom meg ned tilslutt.såre kne og sliten.
Parkerer med gravplassen så var bortom grava til pappa.
Vel heime steikte eg pizzaen litt formykje,men smakte godt uansett..Mat er mat


Tok på meg pysjbuksa og la meg på sofaen..
Rett og slett sliten..
Ikkje tenkt å bevege meg anna enn på do.
Nyt Lewis og cola
Kondis er det lite med

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg