Pussing av fasaden

Litt frisørbesøk av og til trengst når ein ser ut som eit takras:-)

Ikkje at det vart så mykje bedre,men gjorde no eit tappert forsøk.

I dag har eg vore til behandling for tannkjøtbetennelse.Ingenting å sei på bedøvelsen.Den var rikeleg.Halve fjeset med nasa var totalt ute av kontroll til langt utpå ettermiddagen.

Og det frå før ni..

På julehandel med talevanskar og svolten som eit uver,det er ikkje å anbefale.Var så eg fekk lyst å anngripe dei stakkars ekspeditørane…

Lysta til å handle vart heller laber,så tok heller med meg Larris heimatt….

Kaffien eg kjøpte på vegen havna delvis utover klærne…Skal sei gamla var i humør

vel heime grytte eg i meg eit halv brød….kom seg.

I kveld har eg vore på julemiddag med jobbenÅt for både meg og dei som ikkje kunne…

Så no er eg iallefall mett..

I morra får eg sjå om eg klarer finne ut av kva eg igrunnen mangler til jul

 

Prinsen testa iqen til besta…Trur han syns den var litt på grensa.Men,forklarde raskt poenget….

Litt kvalitetstid er viktig:-)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg