Slett ikkje verst.

Hatt ein skikkeleg avslappande dag..nesten.
Hatt eletrikar for å fikse jordfeil.
Så no treng eg nye varmekabler i vassrøyra..
Ikkje direkte den utgifta eg treng.
Der for den sparekontoen.
Men må..for ellers frys det om vinteren.

Alltid noko nytt liksom.

Men slått plenen og laga raspeballer med fullt tilbehør.
Mamsen kom på sein middag.
Litt kjekt å berre surre litt rundt no etter turen.

Dagen starta og enda grå,men midt på var det supert.
Fått coronasmitte i kommunen igjenn såg eg..liten kommune og då vert ofte prosenttalet høgt.
Enn så lenge berre ein.
Tenkjer på det sjølv etter oslotur og bussreise..ein veit aldri..
Plutseleg er eg smittespredar.

Er ikkje trygg om eg er vaksinert.

Kun ei veke ferie att.
Kor vart den av..
Skal kose meg eg..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg