B eller c menneske

Eg er nok eit b eller c menneske vorten.

Var ikkje det då eg var liten .Då var eg tidleg til sengs og nesten altid den første som sto opp.

Kor tid dette endra seg er eg meir usikker på ,men eg trur det kom med alderen.

No er det liksom eit slit å stå opp,men jammen er det same slitet å legge seg og.

Veit igrunnen ikkje kvifor,for skal eg vere ærlig så likar eg morgontimane bedre enn kveldane.Iallefall om vinteren.

I dag kan eg no skulde på at eg kan dra ut tida sidan eg får ein ekstra time i morra.Ikkje verst berre det:-)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg