28.10.2013

kveldstankar

24. oktober 2013 kl. 22:40

No har vi kursa oss i Etikk Enda vel opp med god gammaldags folkeskikk

 

Visst du vil at andre skal skal vere grei,hjelp det lite at du er lei

 

Livet er vel som ein spegel Hjelper lite å gå for seier 

Visst dei andre ikkje er med, Vert det einsamt i mitt piletre

 

Dra lasset ilag,tenk kreativt

  Pass på deg sjølv og ikkje Frikk

 

Pass Lov og reglar,bruk rette veg

 

Kan vere andre har meir rett enn meg

  

Mest truleg kanskje men alikavel

det er lov å meine sjølv ein seine kveld

 

  Det meste løyser seg truleg nok men det er for seint å vere etterpåklok

 

Hadde ofte ynskt meg ein tilbakespoler 

iallefall i mine kreative perioder

 

Då kjem det ut det som ikkje skulle 

då står eg det som ei gammal skrulle

  

Men sånn er livet litt opp og ned

iallefall her i mitt piletre:-)

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg