Førjulstid

Har brukt heile forrege veke til snømåking

Har lava ned i store mengder

I det minste så er det jo god trim,men det tek tid,så lite anna eg har fått gjordt skal eg vere ærlig

Utenom å gå på arbeid då.

No har eg ferie..Men vakna opp stappa forkjøla

Var liksom no eg skulle ordne litt og bake til jul.Ute regner det så slepp forhåpentlegvis måke snø

Treng jo ikkje fram med bilen,og håper at det regner slik at all snøen eg ikkje har fått måka regner vekk før det vert is:-)

Jula kjem jo uansett den..Får stappe i meg eit par paracet og håpe at det i det minste dempar hovudverken,Går jo over:-)

 

Får fyre godt i ovnen og pleie meg sjølv.Treng det og frå tid til anna.

Trøsta er at eg er aleine så går ikkje ut over andre,og når eg har ferie går det heller ikkje utover jobben.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg