Førjulstid

Jula nærmer seg visst ganske fort

Eg tenkjer på alt eg ikkje har fått gjordt

 

Vaske gjer eg lite av

Det gjer eg om våren når eg ser ka eg har

 

Men julepresangar burde eg nok kjøpt

og kanskje baka og ikkje kjøpt

 

Skal jobbe i jula men må no ha mat

om ikkje nødvendigvis på alle fat

 

Men her har det igrunnen dreia seg om snø

sjølv om det gjer at eg vert temmeleg rød

 

Men trim gjer godt for ein aldrande kropp

men no regnar det så då er det stopp

 

Så kom forkjølelsen så no sit eg her

Og støtter dei som ingenting gjer

 

Ferie har eg i julestria

den er utsatt den tek eg sida

 

Det gode med jula den kjem uansett

så igrunnen er det berre dumt med stress

 

No skal eg nyte å vere sjuk

Kanskje eg skal leite fram ein juleduk

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg