Helg

Endeleg helg.

Sliten om eg skal sei det som det er.

Mulig det er all regnet og vinden vi har hatt i det siste.Gjer meg ikkje den store lysta til å gå ut

Men no er vinteren starta å gjere sitt inntog.Iallefall så er det vorte kaldare ute og meldt snø.

Ikkje så rart kanskje sidan vi er kommen til 10.januar:-)

Litt verforandring gjer seg.ikkje det at eg er glad i is og glatte vegar.For min del såg eg gjerne at vi hoppa over heile vinteren.

Men er vel på tide at eg bevegar meg ut or godstolen,for no er det begynnt å minke på bukser som passer:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg