Nydelig vinterdag

Vakna opp til snø og kulde.Lenge  sidan sist igrunnen sidan det i desember har vore mildver,storm og regn.

Er ikkje så glad i vinteren,sidan det inneber glatte isete vegar,og det var det idag
Igrunnen skikkeleg broddeføre,men det har ikkje eg,så eg sklei meg ein tur for  å nyte frisk luft og få litt trim:-)

På høg tid,for har ikkje bevega meg mange cm.dei siste mnd.merkar det på kroppen.Tung i sessen og breiare over baken.

Kjende det gjorde godt for både kropp og sjel men litt slitsomt å for det meste dra føtene etter vegen.

Ingen strøbil i sikte,og det var langt på dag,men får håpe dei no har vore ute.

Glad eg ikkje måtte køyre på jobb men har frihelg:-)

Ellers har eg ikkje gjordt stort.Sov alt for lenge,men gjorde godt.Er fordelen med å ha fri.kan gjere nett det ein vil eller ikkje gjere noko i det heile.

Rett og slett kose seg.,

Flott å kunne nyte stillheita og roa,sjølv om det til tider kan verte nok av det og.

l

Flott dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg