Nydeleg dag,men kor er eg?.Inne.

Fantastisk flott ute.kvitt ,nydeleg solskinn.Men eg frys.

Burde nok ha vore ute og nytt veret før arbeid,men eg orkar rett og slett ikkje.kroppen heng ikkje heilt med,og trur viljen heng litt etter den og visst eg skal vere ærlig.

Så no sit eg her og hjelper dei som ingenting gjere mens eg venter på våren

Imens lager eg meg mat.Det vert det litt for mykje av.Ser på alle trenings og kostprogramma på tv,og tenkjer at No .No må eg ta meg sammen,men vert ikkje i dag.

Skal eg vere ærlig så er eg glad i litt meir milde temperaturer.Ikkje det at eg trur kroppen min vert så mykje mjukare og at eg verker mindre med å ta det med ro,men trur ikkje minusgrader gjer meg så godt heller.Er nok kommen inn i ein negativ trend,og den einaste som kan snu litt opp ned på livet mitt og endre tankemønsteret er jo meg sjølv:-)

Bruke vijen min som eg veit er der berre eg tek den fram.Slik som det no er har eg mest lyst å krype i hi og verte der ei stund.Krype utatt i mars eingang.

Er nok bjørn eg skulle ha vore antageleg.

hadde muligens vorte noko kjedeleg og einsformig det og når eg tenkjer etter.

Vert ikkje gjordt stort eller bevega seg mykje når eg er i den bobla.

Går mot lysare tider og forhåpentlegvis varmare.Gleder meg .Og er jo flott med snø og sol,iallefall når eg ser ut..:-)

Er no snart tid for jobb.

Kjekt å ha ein jobb å gå til,iallefall når det er ein jobb eg trivast med.Tungt til tider,men og kjekt.

Få le litt,Utfordre meg litt og treffe folk ikkje minst.Litt sosial trening har eg berre godt av.Lite sosial utenom arbeid merkar eg.Mindre og mindre igrunnen.

Greit å trivast i eige selskap og,Har jo Rolf:-)Ingenting kan irritere meg meir enn han.Katt med personligheit.Like sær som matmora

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg