Langfri og avslapping

Det er torsdagskveld og eg kjenner at gleden over å ha fri i tre dager tek overhand:-)

Kjøpte meg roser idag for å belønne meg sjølv.Vel fortjent,tenkte eg.

Ovnen brenn og lyser så flott der den står.Sjølv har eg rulla meg godt opp i sofaen i godteppet mitt.

Funne fram nettbrettet og wordfeuden,kryssord,hekletøy og kaffikoppen.Litt lesestoff har eg og i nærheita.

Ute uler vinden om hjørnet og det kjennest bitande kaldt visst ein prøver stikke nasa utafor døra,så eg kjenner at jammen har eg det flott her oppi sofakroken

Godt å finne roen.Så får eg sjå om eg eventuelt skal gjere litt i morra.Burde nok tatt litt i huset,men det vert iallefall ikkje i kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg