Sommer,ferie og nye topper

Etter at eg slutta å røyke for snart eit år sida har vekta auka og formen minka 

Har i dei siste månadane prøvd å komme i form ved å gå tur.

Starta med å gå tur etter vegen men vert no kjedeleg det og i lengda,og får ikkje så mykje bedre kondis av det heller sånn sett.

Har tre fjell eller toppar i nærheita og det er dei eg som regel prøver å komme meg opp på.

Satsa på iallefall to turar i veka men er no alt etter kva alteregoet har for innvendingar:-)

Einingsfjellet,Bygdeheia og Vardeheia er korte turar som ikkje krev så mykje tid.

Kanskje er dei vel korte for kjenner eg slit med lengre turar.Ikkje det at eg spring på desse heller.Går seiiiiiiiint,men kjem no opp

Men i ferien var eg så heldig av veslesysta tok meg med på toppar eg ikkje hadde vore på før.

Først ut var Hesjetinden frå Øvrås .Alle tre søstrene på tur var kos

 


Flott med vatn:-)


Pust i bakken for å nyte utsikta må til:-)Nr 2 0g 3 i søskenflokken


Veslesysta

Og gamla

Kven er det som tramper på mi bru,sa trollet

Og der var turen nesten over og vi går vidare til neste tur

 

Robba med veslesysta


For trente fjellgeiter og andre er nok dette ein grei tur,men eg syns det var tungt


Jada.eg kjeme….….

Nydeleg utsikt.Pust og pes:-)


endeleg…..


Flott på toppen

og det var kaldt i vinden:-)Så på med jakker


utruleg fin utsikt

eg er utsleten som de ser


veslesysta


Artig med veg av fjell:-)

Ein flott tur ,Takk til systa som drog meg med.Langt og tungt for meg men eg kom både opp og ned og var flott  sjølv om eg var sliten og pusta som ein kval.Ikkje fordi eg gjekk så fort men fordi kondisen og beinstyrken ikkje heilt står i forhald til viljen:-)

Kjekt å gå på ukjend mark men hadde aldri gått aleine.

Veit ikkje heilt om eg har fått så mykje bedre kondis ei heller gått ned i vekt.Men gjer godt.

Neste steg må vere å få bukt med matinntaket:-)
 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg