Ut på tur og aldri sur

No har eg hatt nokre late dagar der eg ikkje har bevega meg stort

Vel har eg hatt nattevakter men det er ingen god unnskyldning:-)

Då er det faktisk godt å ha venner som avtalar tur uansett ver

I dag var ein slik dag:-)

Vart henta og så var det tid for Einingsfjellet:-)

#Var kos sjølv om regnet plaska ned og lite var tørt på kroppen#
Litt oppi bakkane traff vi på ein gjeng som åt lunsj

Vi fekk tilbud om smaksprøve,men sidan vi begge nett hadde inntatt frukost måtte vi takke nei.

Men kjempeflott tilbud som heller er sjelden på den strekninga:-)

Vått var det og regna gjorde det

Vi tok dusjen undervegs og rakk akkuratt å skrive oss inn i mantalet før neste byge kom

Alden i det fjerne

Eg sovna nesten ståande.Hadde jo sove litt lite etter nattevakta:-))

Var varierte løyper
Skliføre
r
Ikkje så mykje som var tørt kan ein sei.:-)

Fantastisk tur.

Fekk meg i godt humør og smiler endå

Takk Hanne.You made my day:-)#tur #venner #humor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg