Dag til ettertanke

I dag har eg følt meg trist.

Dagen har fått meg til å tenkje over kor fort livet kan endre seg .

Er vel ofte slik at når det skjer ulykker eller andre forhold som gjer at personar vi kjenner misser livet så kjem ting nærmare inn på ein.

Ein ser kor sårbart livet er frå eit augenblink til det neste.

Som ved å slå av ein brytar har livet endra seg.Ein vert liksom så hjelpelaus.

Men er slik livet er.Uforutsigbart på mange måtar.

 

Når eg er trist eller lei brukar eg å ta ein tur ut i naturen og føle på den roa som er der.

Regn som piskar i ansiktet gjer godt.Så også idag

Godt å kvile auga på den flotte naturen

#natur #følelser #personleg


Alden eller den norske hest 

vakkert lys i kveld

Varden på Einingsfjellet

Viktig at vi tek vare på kvarandre i kvardagen.Hukser å fortelje kvarandre at vi er verdfulle

Ikkje utsett til i morra det du kan gjere i dag

#naturbilder 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg