Held på å mygle

Har prøvd å halde humøret oppe gjennom sommaren

Sånn etter mottoet..Det fins ikkje dårleg ver men berre dårleg klær men no er det nok!

 

I dag har det hølja ned uten stopp.

Har nett sprunge innom naboen for å så  hente posten min på tilbakevegen .Det plaska ned

Vurderte å ta på meg vestlandsbunaden å gå ein tur men det fins grenser sjølv for meg

Så idag har eg stort sett tilbrakt dagen i sofaen 

Surfa litt på nettet,hekla på langtidsprosjektet sånn i korte perioder,sett på tv og sist men ikkje minst, ete

Og det siste burde eg definitivt gjere litt mindre

Men sånn er det når ein kjeder seg.Ikkje gidd nokon ting.Har for god tid og er for glad i mat

Men no er eg klar for handballkamp.Slepp jo å bevege med der og.Berre rope litt sånn innimellom:-)

 

Er meldt godt ver i neste veke,men visst det går etter planen så er det då eg skal halde meg inne og ikkje tole lys på kroppen….

Selvfølgeleg.Har langfri no og det ser ein på veret

Men men.Var no godver i går og heldigvis hadde eg vet til å vere ute:-)

 

4 kommentarer
    1. Prøver å gjøre det beste ut av det været som er…men jeg er mest glad i finvær..alt blir litt triveligere da :)) Vakkert bilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg