Tusser og aper eller?

I dag eg såg ut glaset og tenkte

yrer berre ute og eg tek til å lenkte

etter lukta av skogen og lydane der

så eg fann fram sko og regnklær

 

Litt regn skader ikkje så lenge det tek slutt

mykje regn i kvar ein pytt

og bekkane vart vorten store

nesten så dei rann seg ut på eit jorde

Og maurtuer er det overalt der ute

eg ser dei strevar når eg går på mi rute

For det skal dei ha dei er flinke og svære

Der har vi jammen mykje å lære

Men plutseleg såg eg der sto eit par sko

Må nok tilhøyre småfolk eg høyrde dei lo

og bortanfor sto nok forklaringa på 

kor alle biene kjem ifrå

r

Eg trur det bur aper i skogen vår

for attmed vegen eit bananskal låg

Og røykjer gjer dei visst og ,trur eg 

for det kan vel ikkje vere deg og meg

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg