! år sidan røykeslutt og eg puster fortsatt som ein kval:-)

Det er litt over eit år sidan eg slutta å røyke

Hadde tenkt på det lenge men den røykeslutten er ikkje alltid enkel

Det som endeleg fekk meg til å tenke ..No er det nok…Var eit spørsmål frå mitt då 4 år gamle barnebarn

Ho og faren kom på ein rask visitt akkuratt i det eg skulle ut for å røyke…Eg sa kjem snart,,,Då kom det fra frøkena…

Du besta…..Kvifor må du absolutt ut for rå røyke no når vi kom og skal berre vere her litt…Er røyken viktigare kanskje?

Nei vennen…Det er den ikkje….Kjende sørsmålet gjorde vondt langt inn i hjarterota

Liksom ikkje det ei besta skal vere huksa for…Besta syns det å røyke var viktigare enn meg..

Høyres ikkje bra ut…Så besta satte ein dato og etter den datoen har eg ikkje røykt

Det å gå frå å vere storrøykar til ikkjerøykar har eg syns var beintøft

Men det korka var at eg erstatta røyken men to liter krokanis for dagen

..

Er det rart eg slit med kiloa?

Veit ikkje heilt om eg føler at det å røyke har hatt noko virkning

Puster som ein kval fortsatt.Forma er elendig som før og vekta har auka

Mulig eg lukter litt bedre men søren veit:-)Kan jo vere eg har litt bedre kondis men kjennes ikkje slik:-)

Men skal ikkje begynne att,så no er det å få hjernecellene til å fungere å ikkje tenke kun på mat…

Alt for glad i å slappe av og gryte i meg mat så ein skulle tru eg ikkje hadde sett mat på månadsvis

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg