Grønne fingra,Kva er det?

Aldri hatt dreisen på hagearbeid og blomster.

Greit nok med busker som klarer seg uten mi hjelp men ellers så er eg håplaus

Ser at folk har den eine hagen flottare enn den andre.Fantastisk å sjå på syns eg,og selvfølgeleg kunne eg ha tenkt meg fin hage eg og

Men det måtte vere med gartnar

Det andre viser fram som baksida av hagen sin er liksom bedre enn det eg har som framside:-)

Her er blomstene mine:-)Fine sant?Men idag tok  eg og plukka dei


Fekk hjelp til innhaustinga av han her.Leif:-)Litt sær og skal lite til før han ikkje vil meir eller vi må ta ein liten pause,men vi fekk det no så nokonlunde til:-)

Tja.skal vi kalle det her blomster.Er fornøgd eg:-)

Lyng er pent .Den har eg rikeleg av

Ikkje alle som har grønne fingra og ærleg talt så er eg vel heldig som ikkje har naboar rundt meg,for trur eg hadde skjemt ut omgivelsane:-)

 

2 kommentarer
    1. Jeg holder ikke mye på i hagen :)) Har en Peon som er veldig fin da :)) Ser trivelig ut hos deg:)) Enkelte hager bugner jo av blomster og krukker med blomster..pent er det, men ikke noe for meg heller :)) Lyng er fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg