1 krone her og 1 krone der

I dag har vi jammen hatt nydeleg ver

Har jo kunna gått rundt nesten heilt utan klær

Er som ein gløymer at sommaren var våt

ein nynnar berre på ein koseleg låt

 

Starta med å nyte ein kaffikopp

Roa ned sjela og fekk gang i min kropp

Etter det fekk eg endeleg slått litt av graset

kan ikkje lenger gå her og i det vase

 

 

 

 

Eg tenkte eg fekk ein tur til naboen gå

For mulig dei har satt middagen på

er slik ein kjem til pengar og makt

og maten der den har eg smakt

 

 

For 1 krone her og 1 krone der

plutseleg har ein spart til nye klær

For det kostar og heile tida verte så stor

så jammen godt eg kan gå til ho mor:-)

 

Og middag fekk eg og den var kjempe

Nett før dei måtte ut meg lempe

men mens eg sat der tenkte eg

kanskje eg skal starte å bevege meg

 

Fram med vatn ,veske og sko

Oppover lia labba eg no

For vardeheia var målet mitt

Og svetten pipla og ikkje berre litt

Det gjekk no på fram men det gjekk litt trekt

Var om eg skal sei det steike hett

Eg svetta og pusta så  det halve var nok

trur det vart vel mykje for min sarte kropp:-)

 

Endeleg oppe og her er det flott, så tenkte at no kunne eg kvile min kropp

Men der hadde flugene nemlig ein fest, og eg var ikkje beden som gjest

Så dei stakk og dei beit og ba meg gå ned,så dei endeleg kunne få feste i fred

 

Og eg tenkte at det er nok sikkert det beste

var heller ikkje i humør til å feste

så eg snudde og gjekk beine vegen heilt ned

har igrunnen litt ilt i eit kne

 

 

 

 

#dikt #humor

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg