Tannlegeskrekk:-)

I dag har eg vore hos tannlegen min

Det gjer alltid litt vondt i kropp ogt sinn

for aldri vore glad i den stolen der

Nesten bedre å ha vondt i nokre tær

 

Men er jo flott på tannlegekontoret

Er tre tannlegar som der styrer roret

Og det gjekk jo bra eg er like heil

Må jo reparere på mine feil:-)

 

Vel heime kjende eg eit stort behov

for å gå av meg alle tankane som mol

Så eg labba meg opp på topen min

Den er jo alltid like fin

 

Men får matlyst av den friske lufta

og et meir enn det er godt for hofta

Så no sit eg her og lurer på 

om eg kanskje nok ein tur skal gå

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg