Stakkars meg:-)

I dag er det ein slik stakkars meg dag

Er slike dagar for alle ein gang imellom

Forkjøla,slakk og har ilt alle mulige

plassar.

Ryggen verker og er liksom berre elendigheit:-)

Er jo heilt ufarleg og går over så kva er det eg sture etter..

Men er irriterande  og ikkje vere i form

 

Ute er det eit helsikens ver igrunnen

Men mildt.

Stormar rundt husnova og regnet kjem ikkje berre ovenfrå, men sidelengs:-)

 

Merkelege greier

Når eg er sjuk og ikkje orkar anna enn å dorme i sofaen eller i godstolen, er det ikkje måte på kva eg skulle ha gjordt

Men så snart eg er frisk så er arbeidslysta fordufta:-)

Trur eg er skrudd litt feil ihop..

Eller er vel igrunnen det eg er.Men sånn er eg no så då får eg leve med det

Tvilsomt om det endrer seg i min alder:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg