sliten.no

Utruleg kor sliten ein kan føle seg av kun ha såte på baken heile dagen:-)

Kurs og møte til langt på dag gjorde at eg følte meg heilt tom.

Vart litt seint og sola var omtrent vekke.Mange skyer samla og eg fann ut at her var det berre å køyre heimom,skifte og ut å tur

Turen på Einingsfjellet tek ikkje meir enn vel timen for meg då,Merk vel:-)Men må jo først køyre:-)

Var aldeles nydeleg å få bevege kroppen etter å ha såte heile dagen.Kurs i morra og men då er det meldt regn,så ikkje turver. etterpå

Må utnytte dei dagane vi har

 

Er vel snart berre meg som ikkje vert lei av denne utsikta:-)

Men var veeeeldig svolten så kasta noke kylling inn i bakarovnen og fann meg salat

Smakte himmelsk:-)

No er det sofa,71 grader nord og hekletøy:-)

#tur #salat

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg