Gale Lisa:-)

Eg har eit alterego ,la meg kalle ho Lise

Ho er søkka dum og går rundt her og knise

Ho er aldri fornøgd uansett kva eg gjer

aldri har eg gode nok klær

 

Eg fann ut i dag at eg kunne gå meg ein tur

Gjekk jo alikavel her og var sur

Ute var veret faktisk ganske så flott

Litt mykje vind men uten knott

 

Var faktisk ganske varmt i lufta

Så kosa meg godt eg gjekk rundt der å luffa

Gjekk ikkje så langt for eg var jo litt trøtt

Og hadde igrunnen litt lyst på noko søtt

 

Kom heim og var glad og ville sette meg ned

Då kom det frå Lisa.:,ditt dumme fe

Gå ein tur på fjellet og få deg litt trim

Du er jo trillande rundt rundt magen din

 

 

Ho ga ikkje fred så eg vart fly forbanna

Eg gjekk meg ein tur,eg kunne ikkje anna

Det var veldig med vind,det må eg sei

Men eg kom meg no opp over lyng og hei

Ser jo ut som eg er spika galen

Er ikkje slik at eg er etter malen

men vinden den bles det sure vekk

så følte meg liten der som eg gjekk

 

Eg tenkte på orda til gale Lise

Kjende eg nesten fekk lyst til å fnise

For er ikkje så verst å vere litt gal

så lenge ein er ute og ikkje på ein sal

 

Tok på meg jakka det var ganske kaldt

Var av og til glatt og var tett før eg fallt

men var faktisk ein hærleg og koseleg tur

jammener detgodt at eg har Lisa på lur

 

 

 

 

 

 

#dikt #tur #friluftsliv #humor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg