Refleksvest og hjortejakt

Er litt forsiktig når eg går tur

for kan jo ligge ein jeger på lur

ikkje at eg trur dei vil skyte meg

Må  vere noko bedre dei finn på sin veg

 

Kan nok oppføre meg som ei kyr

Men går ikkje akkuratt som eit dyr

Men har alltid refleksvesten på

Slik at dei ser meg når eg er ute å går

 

I dag var det godver og jakt i lufta

så nokre toppar får vente til dei er fordufta

Gjekk litt etter vegen og så til fjells

Men valde den toppen der ein kjem ned før kvelds

Er no berre kos at folk går på jakt

Det må eg altså no få sagt

Men prøver å ikkje rote det te

slik at dei får jakte på dyra i fred

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg