Ruskever

Sit her inne å håper å at det skal lette litt ute slik at eg kan få gå meg ein tur ut i frisk luft

Imens får eg sjå på bilda eg tok onsdag før det skikkeleg sette inn med vind og regn

Høsten er igrunnen utruleg vakker

Berre ikkje den regnar og bles heilt vekk.

Viktig å nyte naturen rundt oss.

Har ingenting imot ein tur i regn,heller ikkje i vind,men begge deler samtidig og i store mengder vert i meste laget syns eg.Utriveleg:-)

Så får no håpe at ein av delane roar seg litt i løpet av dagen.Ut må eg uansett kjenner eg skal eg ikkje mygle heilt vekk:-)

Så til den tid får eg heller strikke litt,lese litt krim og kose meg inne

Men treng litt frisk luft i løpet av dagen:-)

Trur det må ei gale Lise til idag skal eg komme meg ut,og ho har ikkje dukka opp endå. Er håp ..for sola prøver å stikke igjennom eit minutt eller to før regnet høljar ned att i store mengder:-)

Så får vente på gale Lise:-)Ho søv nok….

2 kommentarer
    1. haloen ) ja i slikt ruskevær er det lite som frister ute,jeg hadde en tru på litt hagearbeid i dag,men endte opp med å be et par venninner på kaffe ) mye hyggeligere det ja hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg