Gale lise ein fredag:-)

Plutseleg dukka ho gale Lise opp

Ka e da,har du tenkt å bevege din kropp

Du sit der så avslappa og slakk idag

skulle tru du hadde fått det glade lag

 

Ho er ikkje god når ho først set igang

Av og til toppar ho det heile med ein sang

Men eg tenkte at her var det no jammen best

å slenge på seg regnkleda før ho tok ein fest

No er eg jo ingen fotomodell

men det får no gå for snart er det kveld

Ein smule trøtt må eg sei eg er

men hjelp så lite med ho gale Lise her

Vart ikkje fjelltur det orkar ikkje eg

men ein tur utpå utsikten etter ein veg

Er slett ikkje verst å luffe omkring

og igrunnen ikkje gjere nokon verdens ting

 

Var hærleg å gå sjølv om det regna litt

det kom berre av og til og ikkje så titt

Gjorde godt å røre min trøtte kropp

Sjølv om her er flatt og ingen topp

I dag er det litt for rusket å leggja utpå

For pyser som meg er det meir enn nok å sjå

På bølger som kruser seg innover fjord

Igrunnen bra at ingen er ombord:-)

 

#dikt

4 kommentarer
    1. du bor avsides du da ? mine venninner må kjøre for å komme til meg i regnvær,er det fint ute er sykkel en fin ting,spasere bare om en virkelig vil ha en lang spasertur ) men klart ,har du jobbet natt er nok ikke besøk det som står øverst på lista

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg