Forfengelig?

Kursdag
Kjekt og lærerikt men no føler eg meg heilt tom.dum og ubrukeleg….
Mulig det har festa seg litt meir av kursinnhaldet enn eg trur..men fuglane veit

Vore his frisøren og må vite
Vurderer om eg berre burde la den grå manken overta for det koster å farge kvar 6 veke😁
Forfengeligheita lenge leve

Men men..var no godt å bli dulla med😁

Vart lang dag så no er eg skrubbsvolten
Men får prøve å halde meg i skinnet til eg har fått middagen ferdig
Ute er det slutt på godveret.
Det regnar og bles og det er nesten mørkt
Då er det kos i sofaen under pleddet og slappe av med tv…
Har litt papir eg må gå igjennom men det vert  etterpå…Først må eg få i meg litt mat og slappe av litt så eg får litt fart på hjernecellene att:-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg