Hærleg

Hærleg å endeleg gå seg ein tur
Gjer ingenting at haglet låg på lur
Først så kom sola og fekk meg ut
Skein så flott og var inga sut

Men då eg nådde utsikta mi
Fekk haglet meg til å nesten gå i hi
Men sola ho kjempa seg fram frå ei sky
Og då kom smilet mitt fram att på ny

Men vegen frå huset mitt ser ikkje ut
Den er forsvunnen fins ikkje meir grus
Den er på tur skal visst langt avstad
Ligg mange meter herifrå

Må ut med graps og riva mi
Men ikkje no eg har ikkje tid
Må først få lov å kvile meg litt
For eg har vore på kurs og det er ganske stritt

#dikt#bilder

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg