God morgen Norge

Iallefall er det god morgon Norge på tv.
Vinteren er på veg kjenner eg.
Pakka meg godt inn her i sofakroken.
Godt med ein kopp kaffi som varmer i skrotten.Kroppen er sånn lite fungerande men vert nok bedre.
Forkjølelse er noko herk men det går over.


Bør gå fort over og for eg skal på tur.❤
Ikkje så mykje stas å reise når ein ikkje er i form men reise skal eg😊
Fin musikk på
tv.Sånn som får opp humøret


Har reisefeber.
Skal ikkje reise så langt men skal fly…
Ikkje noko eg gjerne gjer og er lenge sida..
Så har nærmast mareritt…
Burde kanskje ha på meg sånn skilt rundt halsen:
Totalt retningsvill og forvirra bestemor reiser aleine
Uff…
Ikkje alt ein gjer som er like kjekt men skal eg komme meg nokon plass må eg ta litt sjangser….

Sikkert på høg tid. Men er litt pysete.
At slike ting kan skape slik kaos i hovudet er igrunnen ubegripeleg.

Men no skal eg berre ta verden med ro.
Finne meg litt meir varmt i koppen og la kroppen få kvile og håpe at vi ikkje snør inne😊
Vinteren lurer rundt hjørnet om eg vil eller ei😊
Kjenner det skal gjere  godt med litt
ferie.Trur eg er litt mygla

2 kommentarer
    1. Ja du må ha god bedring!! Så koselig å komme seg på tur..god tur! og kos deg! Her har jeg også morgenstund med Frokost TV og kaffe i koppen!! Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg