Gamla på tur

Uffameg og huttetu.
Ikkje så enkelt.
Men til Bergen går fint
Vestlandsver.
Surt og kaldt

Å fly er ikkje noko for forvirra kjerringar
Systa køyrde meg på flyplassen😊
Megasnillt
Men overlatt til meg sjølv var eg totalt avhengig av god hjelp for å komme vidare
Mange hjelpsomme folk skal eg sei:)
Kom meg på flyet og over skyene skein sola
Det gjorde det ikkje under

 

Så var det neste skritt.
Flytoget
Godt eg er i Norge…
Etter god hjelp kom eg meg på toget
Fekk til å med spørsmål om nokon henta meg eller eg trengde hjelp på oslo S.
Men der sto heldigvis dattera❤

 

Så no koser vi oss

2 kommentarer
    1. Kos deg masse! og det er ikke lett å finne frem når man ikke reiser ofte..så godt du fikk hjelp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg