It is could outside

Vinter ute og vind
Har nok tatt vestlandsveret med meg på tur.
Ikkje heldig med turveret men så lenge ein er i godt selskap så er det ikkje nøye
Forkjøla som eg er så er det best eg er inne uansett

Var på koseleg plateslepp igår
Bergen mandolinband uten bergensarar og lady Hardanger.
Bluegrass. Flinke musikarar og kjekt
Ikkje så ofte eg beveger meg ut men gjer seg

Trudde ikkje Vigerlandsparken var så stor
Utruleg fin.Sikkert eit syn om sommaren.
No er det så ein får lyst til å kle på alle desse statuene😀

Youngstorget
Hasra forbi i østavinden😊

Dattera er gått på trening så no nyt gamla tilverelsen i sofaen med kaffi og strikketøy
Frister ikkje å gå ut.
Ikkje vil det vere så lurt å vase ut på eigenhand heller
Fader veit kor eg ender❤

4 kommentarer
    1. Deilig å bare slappe av å kose seg litt også..høres jo ut som du har rukket mye allerede!! Kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg