Verden går vidare:-)

.No har Donald vunne valget

Hadde det på følelsen.

Har vore eit salig rot med beskuldningar og epostar .For meg er det det glade vanvidd

Verden går no vidare, men vert spennande å sjå om det vert store forandringar når han inntar trona.Kven veit?

Ein skal vel ikkje dømme nokon før dei har fått prøvd seg..

Er berre glad for at det ikkje er Usa tilstander i Norge

Vi har det godt sjølv om langt frå alt er perfekt her heller.

Forskjell på fattig og rik er det overalt.Jaja

Er stort sett fornøgd med det eg har og at eg bur i eit land som tek vare på alle

Ser ut på nydeleg natur der sola skin så vakkert oppi lia.Får den etterkvart på huset og

Sur og kald vind.Vinter i lufta men vi har fred og ro.Ingen krig som truer bak hushjørnet

Sjølv om eg ikkje alltid er fornøgd verken med det eine eller andre,så er eg takknemlig for at eg bur i det landet eg bur i:-)

Politikk er og blir eit spel

Og ein person styrer ikkje eit land åleine .Men  der ,som ellers, er ein avhengig av rett person ved rattet,Viss ikkje kan det fort verte ein manøver som ikkje kan rettast opp og det endar i elendigheit

No får vi berre vente å sjå kva det vert til 

Håper det går bra 🙂

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så sant som du sier..glad jeg bor i Norge! men man får da gi mannen en sjanse..Kanskje mange blir overasket, noen positivt, og andre negativt! Ha en god kald dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg