Sliten.no men det er fredag:-)

No kjenner eg det er godt å krype godt opp i sofakroken
Vore på sykehuset og til tannlege så fått sprøyte både i auge og munnen.
Eg var no i det minste stille den stunda 😊
Slakk i ånden
fortsatt.
Forkjølelsen heng i
Sleipt på vegen var det og inni landet då snøen kom.
Her er berre
vind. Skikkeleg inne og kose seg ver❤
Hadde meg ein tur innom Mjølkerampen på Sande i Sunnfjord.
Koseleg kafe og utsalgsplass😊
God kaffi og skillingsbolle❤
Litt mat måtte eg ha før tannlegen.
Koselig med slike plasser litt utenom det vanlege

Vel verd eit besøk
Men må innrømme det var godt å komme heim.
No går det i musikk av leonard på tv.
Eg har fått lappen på auget og livet er litt meir innskrenka å sjå til😁
Men bedre det enn å annstrenge auget for mykje .
Storm og regn i vente så denne helga vert innehelg😁
Trur det er fornuftig for kropp og sjel og kanskje eg då finn att heklegardinene
mine.Dei har nemlig gjømt seg❤

Ikkje berre dei .Mulig det spøker men er nok meir gamla som ikkje aner kor ho har alle desse lure plassane sine.

Så imorra får eg kanskje rydde litt meir i håp om at tinga dukker opp

2 kommentarer
    1. uff..tannlege OG øyelege..begge deler er det verste jeg vet! klarer nesten ikke tenke på at noen fikler med øynene før jeg får helt nummen følelse i hele kroppen..så stakkars deg…sprøyte i øye..neitakk!! Ha en rolig og god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg