Karbohydrat

Alt for glad i karbohydrat og middag generellt
Spagetti og poteter er berre lekkert
Samme med
brød .Nam❤
Problemet er at det er ikkje så bra og ete dette i haugevis visst ein vil halde vekta i sjakk

Kjenner at no må eg ta meg sammen
Fram att med knekkebrød og salaten🤔
Prøve å redusere litt på matinntaket.
I det minste prøve å putte i med litt sunnare mat..
Aner ikkje kva eg skal lokke hjernen og viljen min med….
Sit jo i viljen til å legge om matinntaket
Er vel helst mengden.
Utruleg kva eg klarer stappe i meg😊

Er godt med salat og.
Så påan igjenn….
Har det med å falle tilbake på gamle uvaner

1 kommentar
    1. Ja, her også..lett for å falle tilbake til det vanlige..Det man kjenner og er vandt med..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg