Dagen i dag

Sit her i fred og  ro med kaffikoppen ,data og god morgen Norge og prøver å få med meg kva som skjer i Norge og verden rundt

Grøss og gru nyheiter i vest.stor.pedofilring avdekkaFinn ikkje ord for slike handlingar…Er rett og slett grusomt men godt dei vert oppdaga og straffa.

Bergenpolitiet er igjenn i søkelyset

Trumh vil forandre navn på fjell og kona hans vil ikkje bu i det kvite hus.
 

Dette er liksom det vi får høre frå Usa.Må då vere viktigare ting .

 

Sjølv skal eg kjøyre milevis for å gå til tannlegen

Så høyrer ein om at det skal aukast i bil og avgifter på drivstoff

Ikkje alle bur der det alltid går eit tog

Her går det ingenting forbi,Kun skulebussen.

Skulle gjerne hatt det slik som i urbane strøk,men det har eg ikkje .Ikkje driv eg å kører i hytt og pine fordi eg har lyst heller;-)

Kjenner at eg er begynnt å verte irritert av heile greia så får antageleg heller gå over til å tenke på andre ting

Snart advent og jula nærmar seg med stormskritt.

Heldigvis kun ein mnd til sola snur:-)

Får sjå om eg klarer komme meg ut å gå ein tur etter at eg kjem frå tannlegen langt ut på dagen.Ikkje bevega meg på dagevis og det vises godt på kiloa  Vert deprimert ved tanken,men det er kun min eigen feil.Et for mykje og bevegar meg forlite.

Ingen karakter i det heile…Får prøve til att antageleg:-)

Ikkje mi tid denne delen av året.Vert liksom berre litt grå og trist:-)

Men no får eg drikke opp resten av kaffienpusse tenna og komme meg avstad:)

Ynskjer alle ein flott mandag:-)

3 kommentarer
    1. Ha en riktig god dag, selv om du skal til tannlege! og kanskje kan du klare en god tur ut i naturen etterpå..det gir næring til kropp og sjel!

    2. Det er ikke alle som bor i urbane strøk nei, men jeg tror ikke vi teller i den store sammenheng. Vi må nok bare bøye oss for flertallet, de som tydeligvis mener det ikke burde bodd folk utenfor storbyene, eller ikke veit at det bor noen der 😉 Ønsker deg en fin dag og god tur. Skal ut på min vanlige mandagsrunde seinere i dag jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg