Black friday

Salg overalt ser eg
Eg tilbringer den innadørs.
Kunne sikkert spart nokre kroner på julepresangar men sidan eg igrunnen ikkje veit kva eg skal kjøpe er det kanskje greit å la vere
Måtte i såfall vorte på nettet.Ikkje veit eg kva ting faktisk har kosta før heller og det er lurt:-)Bør kanskje verte meir prisbevisst i det store og heile:-)Ikkje noko handleform på meg
Sikkert likegreit.

Sovna til regn og vakna av at regnet hamra
ned
Meldt 60 til 100 mm.
Det klaffar nok med den intesiteten det er på regnet.
Skikkeleg julevask😊
Bilen var skitten så han trengde no vaskast😊
Skikkeleg sofaver.
Heilt grei dag å måtte vere inne og slappe av på.
Kom til og med på kor eg hadde adventsstakane😊
Og dei var der til å med.Hipp hurra:-)
Litt greit å finne dei no og ikkje etter jul😊

2 kommentarer
    1. Uff..for et vær! her har vi hatt nydelig vær med vakker himmel i dag også! Ha en god sofa helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg