Ein himmel full av stjerner😊

Det er så vakkert ute i kveld😊Himmelen er full av stjerner.Det er stille og kjenner roa berre senkar seg

Det å gå tur litt sånn i kveldinga og få med seg kontrastane i lyset er fasinerande.
Tidleg mørkt no på denne tida av året.
Har vore ein nydelig 1 søndag i advent her hos oss.
Fortsatt forkjøla så held med for meg sjølv.
Nett innom naboen som verkeleg har fått smake forkjølelsen.
Frisk som ein fisk eg i forhold❤

Kos å komme heimatt i hett og godt hus.
No har eg krølla meg opp i sofaen med kaffikoppen og eit halvferdig hekleprosjekt eg fann.Sikkert frå før sist jul eller året før det😊

No får eg ta å gjere det ferdig😊

Så tenner vi eit lys ikveld
Vi tenner det for glede😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg