God morgon:-)

Vakna alt for tidleg idag.
Prøvde å sove litt meir men nyttalaust
Kjem snø seier kroppen min
Det er jo nok til at ein tenkjer på timevis med snømåking og spørsmål om kvifor eg har busett meg i ødemarka😀

Ein av grunnane er jo dette her😊
Flott utsikt å vakne opp til

Bilen frys stakkar.Han har ikkje hus og fekk ikkje så godt som eit pledd til å ha på seg i kulda 😊
Får sjå om eg får opp dørene om litt.
Er no eitpar timar til vi må ut
Sjølv må eg drikke litt meir hett for ein sår hals og vakne med forsiktigheit😊

5 kommentarer
    1. Så flotte bilder! og ja, man må ofre litt for å ha utsikt og nydelig natur rundt seg! Ha en flott ny uke!

    2. Hehe, jeg sov litt for lenge i dag, men pytt pytt. Forstår valget ditt, du har jo en fantastisk utsikt 🙂 Håper du får en flott dag.

    3. Så fine bilete du har, morgonstemning.
      Så det er fleire som har funne fram til øydemarka altså:))).
      Vonar det gjekk greitt å få opp dørene i bilen i dag tidleg, den såg litt kald ut ja.
      Men noe er det visst natta :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg