Veslejulafta

Tid for ettertankedag for meg..
Slike dagar kjem utan forvarsel.
Sikkert på grunn av lite søvn.o heiliga natt på tv…då kan ein jo felle litt fleire tårer.
Av og til må følelsane ut…
Kva og kvifor er ikkje så nøye.
Skulle dra over golva men so langt er eg ikkje kommen..
Jaja
Har no fått opp julestrømpene..Må hjelpe nissen litt for ellers er eg redd det hadde vorte lite oopi strømpene her i huset

Store ungar må og få

Strømper for store og små
No trur eg at eg får dra over golva
Lysamaturet på badet takka for seg…
Kjent på ei lukt eg ikkje skjønnte kva var…glad det ikkje tok fyr
.så no er det batterilys på badet☺Her er eg romantisk om eg vil eller ei
Har liksom ikkje dagen idag..
Men i morgon kjem julafta..☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg