Julemysteriet .

No har vi lett i heile dag etter nokre flotte strikkasokkar med innhald.
Innhaldet var det trasigaste å misse.

No var det ikkje så lange stykke eigaren forflytta seg til fots..
Frå eine parkeringsplassen til den andre…
Men sokkane er borte vekk.
Bles jo godt så dei kan jo ha vorte tatt av vinden..
Trasig…men eg har no fått trimma.
Sånn ekstra juleaktivitet…

No for lyset..skal vere vekke ein time..
Var vekke før idag og..Lenge sidan sist vi opplevde å vere straumlause lenge..
Men ikkje så rart i dette veret.
Har no fått kveikt litt lys

Trur kanskje eg får slå på batterilys i tillegg.
Ruskar godt rundt husnova men er mildt ute..
Er no litt kos med levande lys og fyr i ovnen.

Får heller leite vidare etter desse sokkane i morra…Dei er fordufta å eit merkeleg vis…

No har eg fått att ls og har igjenn kontakt med overda…

Kan no vere det forsvinn att.

Trur eg skal legge meg på sofaen og sjå tv…No er det den spanske flue…Kos den men er ikkje så lenge sidan eg såg den sist:-)

2 kommentarer
    1. Så kjedelige når noe blir borte..grrr…vi også lette etter noe i julerotet i går..men vi fant det.. jippi..! håper du også finner sokken! og at strømmen blir værende..Ha en god kveld! og en god romjul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg