Hi o hoi😀

Kom no gjennom dagen uten å gjere ska på nokon .trur eg
Ikkje alltid det eg trur stemmer med virkeligheita.
Dagen fauk no avstad men må ærlig sei…
Hærlig å vere ferdig to.
Fann ut eg måtte komme meg rett ut på runda mi før eg sette meg..var nok lurt

Vinden har auka på at og er ganske så surt ute
Men var igrunnen flott turver

Åt altfor mykje til middag selvfølgeleg
No er det god fyr i ovnen…eg har krope godt opp i sofaen
Nyt tilverelsen med data.tv kaffi og smågodt…
Får prøve å unngå å sovne😲

#humor#ironi

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg